Bedankt

Als een verenging waar we erg geloven in, dat vele handen licht werk maken, hebben we in 2022 een aantal acties uitgezet om onze 20 jarige laptop te kunnen vervangen. Deze diverse sponsoracties waaronder de flessenbonnactie bij de AH in Rijnsburg en de RaboClubSupport zijn een groot succes gebleken. Het blijkt dat velen in Rijnsburg en omstreken ons een warm hart toedragen, dat is hartverwarmend. Daarnaast heeft RDC een mooie sponsorbijdrage ontvangen van de Leidse Letselschade advocaten.

Dankzij al deze financiële bijdrages heeft de Rijnsburgse DamClub een mooie maar vooral ook snelle laptop voorzien van de nieuwste technieken kunnen aanschaffen. De laptop werd vorige week uitgereikt aan een van de jeugdleden in de IT-Shop in Rijnsburg. Met deze nieuwe laptop kunnen toernooien nog soepeler worden georganiseerd en hopen wij ook vaker met een nieuwsbericht te komen op onze online kanalen (www.damclubrdc.nl en https://www.facebook.com/DamclubRDC/).

Nieuwe damborden

Voor 2023 zijn we ook wat plannen aan het maken. Zo zijn onze officiële wedstrijdborden bijna 30 jaar oud, dus daar willen we komend jaar naar kijken of we die kunnen gaan vernieuwen.

Nieuwjaarstoernooi op 6 januari a.s.

Maar allereerst begint de Rijnsburgse DamClub op 6 januari 2023 jaar om 20:00 met haar traditionele Nieuwjaarstoernooi. Het nieuwjaarstoernooi wordt gekenmerkt door gezelligheid en gelukwensen voor 2023 en daarna toch ook wel iets serieuzer als we 3 partijen gaan spelen tegen elkaar. Aan alle leden inclusief jeugdleden is de oproep  gedaan om een volwassen introducee mee te nemen.

Vanwege de velen kleine donaties in 2022, denken wij dat er nog veel meer mensen eens een keer bij de damclub willen langskomen. Dus mocht u niemand kennen die lid is van de damclub, maar wel de sfeer willen proeven en mee willen doen aan ons Nieuwsjaarstoernooi dan kan dat. De aanvang is dus vrijdag 6 januari even voor 20:00 uur in de Wilhelminaschool. Graag vooraf wel even aanmelden, dit kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..