Voor de achtenentwintigste achtereenvolgende keer houden wij ons open zomertoernooi.

De eerste ronde is op vrijdag 29 juni 2018, aanvang 19.45 uur. Er wordt gespeeld op zeven vrijdagavonden. De laatste ronde is op 17 augustus.

Speellocatie

Er wordt gespeeld in de Wilhelminaschool, Kerkstraat 21, 2231 CX Rijnsburg, 071 – 408 2871.

Hoofdklasse:

• 1e prijs: Wisselbokaal + €75
  • 2e prijs €50
  • 3e prijs €25

Eerste klasse

• 1e prijs: €60
  • 2e prijs: €40
  • 3e prijs: €20

Deze prijzen worden weer ter beschikking gesteld door de RABOBANK. Voor jeugdspelers in de eerste klasse is er een mooie beker

Aanmelden kan bij Mariëlle Meijer-Kromhout, tel. 071-4028520 of e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wedstrijdvoorwaarden

Voor niet-leden bedraagt het inschrijfgeld € 5 voor het hele toernooi. Er wordt gespeeld volgens het “zwitsers” ratingsysteem. De reglementen van de KNDB zijn van toepassing. De wedstrijdleiding behoudt zich het recht voor om spelers in te delen in een hoofd- of eerste klasse.

Bonuspunt: Indien u twee keer afwezig bent, krijgt u een compensatie van een punt.

Speeltempo

Het speeltempo bedraagt één uur plus één minuut per zet. Jeugdspelers in de eerste klasse spelen 50 minuten plus 10 seconden per zet.