Alle activiteiten voor de jeugd zijn niet mogelijk zonder de steun van onze trouwe donateurs. Wilt u onze club ook financieel steunen dan zijn er twee mogelijkheden om ons te helpen met uw donatie.

1. Via een automatische incasso kunt u jaarlijks een door u gewenst bedrag aan ons doneren. U kunt via dit e-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. een formulier tot automatische incasso aanvragen.
  2. Mocht u niet jaarlijks willen bijdrage dan is het ook mogelijk om eenmalig een donatie over te maken op onze bankrekening (NL03 RABO 0356 8076 14) t.n.v. De Rijnsburgse DamClub o.v.v. eenmalige donatie.

Dit seizoen willen wij zoveel mogelijk DamZ! DamSets uitdelen onder de jeugd in Rijnsburg, daarom zullen alle nieuwe donaties die dit seizoen binnenkomen worden uitgegeven aan dit prachtige initiatief. Landelijk is de doelstelling om de komende 3 jaar 100.000 DamZ! DamSets uit te delen aan kinderen tussen de 6 en 12 jaar!