Ook onze club maakt gebruik van DamZ! DamSets  (een magnetisch dambord speciaal ontwikkeld voor kinderen van 6 – 12 jaar) De DamZ! DamSets zijn op voorraad en verkrijgbaar bij onze vereniging voor een klein bedrag. Meer info beschikbaar bij de jeugdcoördinator.

Wil je zelf ook op de tablet of computer dammen of trainen, dat kan op https://www.damz.nl/

Wij willen ook graag veel DamZet!Sets uitdelen, maar daarvoor zijn wij afhankelijk van donateurs. Wij zullen hieronder onze acties bijhouden die wij mede door uw donaties kunnen doen.

Acties gehouden afgelopen tijd

1. Onze huidige jeugdleden op de basisschool krijgen allemaal 2 DamZ! DamSets. De bedoeling is dat ze er 1 zelf houden en 1 geven aan iemand waarvan zij denken dat die dammen ook leuk vind en misschien wel naar de club wil komen. Elk nieuw lid onder de 12 zal komend jaar ook 2 DamZ! DamSets krijgen.
  2. Elk najaar start er samen met Factor Welzijnskwartier weer een damcursus van 8 weken voor basisschoolkinderen vanaf groep 3. Elk kind dat de cursus afrondt krijgt als beloning 1 DamZ! DamSet. Als jij, je hier nog voor wilt opgeven, laat dan je ouders contact opnemen met de jeugdcoördinator van Damclub RDC.
  3. De DamZ! DamSets worden aangeboden om gekocht te worden. Dit wordt zeer aangemoedigd onder de huidige leden, want het is een leuk presentje waarmee een aspirant lid net dat zetje krijgt om eens bij ons gezellig langs te komen.
  4. Wij reiken aan de Julianaschool een aantal DamZ! DamSets uit vanwege hun kampioenschap in het plaatselijk schooldamkampioenschap voor teams in Katwijk.

Wij zullen al onze acties hier publiceren en wij staan altijd open voor suggesties.