Vanaf 5 juni mogen wij gelukkig weer clubavond houden, hiervoor hebben wij wel een protocol op moeten stellen, waar iedereen zich aan zal moeten houden.

Wat wij verwachten van leden die naar de club komen:

• We spelen enkel onderlinge club/ trainingswedstrijdjes. De ruimte is zo ingericht dat de tafels op minimaal 1,5 meter van elkaar staan.
  • Als je zit, houd dan met je hoofd ongeveer 35 cm afstand van de tafel, blijf recht op je stoel zitten en ga niet voorovergebogen over het bord zitten nadenken.
  • Je meldt je vooraf aan, zodat we de wedstrijden vooraf in kunnen delen.
  • We doen vooraf een gezondheidscheck bij seniorleden.
    • Wanneer één van onderstaande vragen met JA wordt beantwoord, mag de sporter geen gebruik maken van de trainingsmogelijkheid. Dit kan pas weer als op elke vraag NEE geantwoord kan worden.
  1. Heb je de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/of koorts (vanaf 38 graden Celsius)?
  2. Heb je op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  3. Heb je het nieuwe coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
  4. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heb je korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?
  5. Ben je in quarantaine omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?
  • Hoest en nies in je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes;
  • Ga voordat je naar de club vertrekt thuis naar het toilet;
  • Was je handen met water en zeep voor en na bezoek van de locatie;
  • Desinfecteer je handen bij aankomst en vertrek op de locatie;
  • Vermijd het aanraken van je gezicht;
  • Schud geen handen;
  • Kom niet eerder dan tien minuten.
  • Kom zoveel mogelijk alleen naar de club. Indien dit niet mogelijk is, laat je dan brengen door 1 persoon;
  • Er zijn geen ouders/toeschouwers toegestaan.